Mr Commitment is Dead

aku sekarang makin malas liat nak bagi komitmen. group work English aku lost. bertekak bertikam lidah segala.
kelab yg aku masuk makin aku pinggir.
siki-sikit.
makin lama makin mengosong komitmen aku.
aku jadi bebal dengan amanah
aku makin tebal dengan ala kadar aku.gitu-gitu je.asalkan jadi.
semua benda jadi half-heartedly done.or maybe less than half. aku memberontak.aku marah dengan diri aku, lalu aku marah dengan sekeliling.
aku tak boleh putus semangat time aku tengah bersemangat. aku tak boleh hilang support whhen the job requires support. bila aku jadi ketua group, aku jadi memberontak kalau ada yang wat slek.buat separuh hati.
sekarang aku yang separuh hati.
biar orang tahu apa rasanya dilayan begitu.satu sem aku jadi gila sebab ni. aku tak nak jadi gila lagi sem ini.
aku tak larat lagi jadi semangat bila yang lain,mcm aku sekarang,ala kadar.gitu-gitu.asal jadi.
Beri petunjuk Tuhan,adakah aku begini kerana aku suka melihat yang lain terseksa, atau memang kerana aku dah tak punya upaya?

Tengok.aku muram lagi.

Comments

Popular

Train to Dabong I

Dream A Little Dream of Me

Coklat