Afraid to Fall

Aku pernah rasa dulu
Rasa bahagia merasa cinta
Rasa paling kuat aku sangka
Aku terdiam bila aku tersilap
Aku senyap bila aku tahu
Rasa bila didusta itu lagi kuat
lagi pedih

Jadi aku sekarang cuba lari
kerana aku tak boleh melupakan
lari itu tak selesaikan apa-apa
Tapi cukup baik untuk aku tidak berduka

Rasa itu bukan lagi satu kepentingan
Sampai aku perlu rasa pedih
dan tak mahu hidup lagi

Jadi aku pilih tidak hadapi realiti
Dan mengelak setiap kali
Aku masih rasa apa yang pernah aku rasa
Tapi tidak kuat sampai aku pedih

Susah untuk mengelak dari merasa yang dulu
tapi mungkin lebih baik begitu
Dari berterusan mengharap dan mengharap.
Dan mengharap.

Cukup kali ini
Aku tak mahu lagi
Aku akan terus buat tak tahu
Buat hal aku
Cakap bila perlu
Tegur bila mahu

Aku tak mahu dia rasa apa aku rasa
tapi kalau rasa apa salahnya haahaha
Baru dia rasa apa aku rasa
Biar dia jatuh
Biar dia takut
Takut untuk jatuh

[Sori,the stupidest post ever,because aku bodoh biar aku jatuh.Bodohkan?}

Comments

Anonymous said…
once guys falling in love with a girl, do they stick with it?
even though they had been rejected?
like in your case, do u still fall for her?
Najakia said…
urhm...theres no such thing as guys MUST do dis after dis happens.as da same with girl.it is always up to the individual.dats wut i think,at least..
well,im trying to not to think bout it.its better dat way .4 now.
btw who r u?

Popular

Train to Dabong I

Dream A Little Dream of Me

Bandarasa