Baik Dibalas Taik

I'm done worrying bout how they would feel
I'm done worrying others when I neglected myself
I'm done crying,mourning,sighing, thinking

Of why so many can't understand
That I done no good for reward
That I done all of it for nothing
That I done all that not for the silly words "thank you"

I asked nothing of that
What's more to be treated bad
When i had just done nice

Aku buat baik
Ikhlas, kerana Allah
Demi persahabatan
Aku buat baik
tapi dibalas taik
Kalau kau tak boleh,tak mampu,tak mahu
Buat baik pada aku
Jangan la buat jahat pada aku
Please...

Tak fair
Tak fair langsung

Ya Allah aku tahu Kau Maha Adil
Tapi sebelum Kau adili
dia yang menganiaya
Bukalah dulu pintu dan mata hatinya
Biar dia faham niatku
Biar dia mengerti perasaanku

Tapi jika penghinaan dan seksaan
Yang dia pilih buatku
Aku tahu dunia ini bukan penamat
Akan ada balasan di hari kiamat

Wahai kawan,please la stop it
I have no guts to treat you bad back
Kalau ada salah silap,
Ada dendam kesumat
Aku minta maaf

Again,please stop it
You are my friend no matter what you do
I beg you please

Comments

Popular

Train to Dabong I

Dream A Little Dream of Me

Bandarasa