Sudahlah

Kalau aku happy sangat,
Kenapa tak join saja?
Kenapa perlu keluar keringat?
Buat aku sengsara.

Kalau aku gembira gila,
Kenapa kau perlu jealous?
Aku nak kongsi ketawa,
Tak perlulah envious.

Aku tahu dulu kita rapat,
Sembang selalu gelak tak ingat,

Dah takdir Tuhan berselisih faham
Tak ada chemistry, aku pun pergi

Memang di hati rasa kecewa,
Tak senang hidup dah hilang teman
Kugagah juga walau merana
Kubulat tekad, pandang ke depan

Tapi itu dulu,
aku berlalu
itu yang kau mahu
semahu hatimu

Bukan mudah senyum kembali,
Bukan mudah menjadi sendiri,
Bila kujumpa gembira semula,
Kenapa kau cemburu tak ingat dunia?

Sudah-sudahlah
Cukuplah

Cubalah menjadi gembira semula
Hidup di dunia hanya sekali
Hidup dunia cukup menyiksa
Kenapa menyiksa diri kau lagi

Comments

Bedaduz said…
oh, masalah dgn ur best friend ke? maybe he/she wants to befriend u again?
Najakia said…
how i wish. but no. dah tgk dr angle tu.

Popular

Train to Dabong I

Dream A Little Dream of Me

Bandarasa