A very H-one-N-one-ic Evening

hari ini lain bagi aku
aku bangun petang
dan aku rasa pilu
pilu tengok cahaya senja
pilu tengok orang merata-rata
dahi aku berkerut
mata aku berembun
tangan kanan aku genggam ujung bantal
genggam kuat-kuat
tangan kiri aku mengurut tepi dahi
aku tak tenang
banyak beban di bahu perlu aku tanggung seorang
aku cerita,orang tak dengar
aku pekik, orang pekak telinga
aku jerit, orang jerkah balik
tak payahlah aku cerita
masalah kecil kita
kecil di mata orang
masalah besar kita
kecil lagi di mata orang
biar aku pendam dulu
cukup masa aku luah pada Tuhan
Dia tahu aku
Dia dengar aku
aku sayang Dia, Dia sayang aku
aku sayang manusia, itu aku tak tau
Tuhan, aku sujud pada Kau malam ni
kejut aku ya

Comments

Popular

Train to Dabong I

Dream A Little Dream of Me

Bandarasa