Me?



Who,me?
Are you sure you want to say that to me?
Are you really sure?
That you want your mouth to be ripped like
I'm peeling bananas
Now stop saying that

You know how I hate it
Now You saying it out loud
I'm not really sure You are


Aku benci jadi muda
Kerana yang muda
Selalu salah di mata yang tua
Jika tidak sentiasa

Pengalaman bukan diukur zaman
Pembarisnya bengkok
Lain manusia lain bengkoknya
Tapi manusia jenuh melurus pembaris itu

Aku dihina kerana usia aku
Kurang sedetik dua
Tiada wajar dan warasnya

Aku dihina luaran
Dalam ini yang terkesan

Aku pura-pura punya cengkerang
Yang buat lagi jelas aku hanya nyawa lemah dalamnya

Sekarang berhenti
Berhenti hina aku
Atau aku robek engkau macam kulit pisang
Noktah

Comments

Afzainizam said…
Salam Takzim dari kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Kami sedang melayari entri kamu.... kira kunjungan tanpa diundang
Antara Aku, Kau, Kita & kami
Salam lawatan buat mu dari ku
Bagiku…
Kau selalu jadi sahabatku
Selalu dalam hidupku
Karena kau adalah sahabat
Yang memiliki erti
Dari dulu sampai sekarang
Ku pohon sejuta kemaafan diri
Andai bicara seloka tersayat duri
Mengguris hati tanpa sengaja
Menyemarak rasa marah beraja
Memungkin terlerai ikatan kuat tersimpuh..
Membuang jauh diri ini.. penuh tanda tanya?

Ketahuilah kalian semua...
apa sahaja yang aku lakukan, ku cari damai dihati..

saLAM PERKENALAN DARI KAMI.....

Popular

Train to Dabong I

Dream A Little Dream of Me

Bandarasa