Aku Berusaha lalu Aku Gagal

Apa yang aku kejar
Semua bertempiaran lari
Semua yang aku impi menjadi ngeri
Semua yang aku rancang tak menjadi

Aku tak mahu kejar lagi
Aku tak mahu mimpi lagi
Aku tak mahu rancang lagi

Biar masa yang menentukan
Biar saat yang membezakan
Biar malam yang menghilangkan
Biar siang yang menerangkan
Biar angin yang membawa
Biar ombak yang melayar
Biar air yang menujah
Biar burung yang berkata
Biar tanah yang menetap
Biar ruang yang menyaksi
Biar pokok yang mengikat
Biar manusia yang melakon
Biar aku menghabis
Biar aku mengeluh
Biar aku membisik
Biar aku menjerit
Biar sahaja matahari terbit
Biar penat biar sakit

Aku akan kekal di sini
Mengaeluh,membisik,menjerit
Biar aku
Tak merancang
Tak bermimpi
Tak mengejar
Noktah.

Comments

Popular

Train to Dabong I

Dream A Little Dream of Me

Bandarasa