Indonesia

Aku appreciate usaha-usaha mereka nak upgrade/renovate/beautify tandas aku.

Aku sentiasa mendoakan yang terbaik terhadap incik-incik indon yang kerja bermati-matian.

Aku siap sokong TimNas kot masa final bola baru ni (yeah, right).

Tapi kalau berzaman bertukang tak siap-siap lagi, sape tak hangin beb. Dari study week dah start pahat berbunyi, but still rumah tandas tak siap. [habislah kalau aku dah bermadah]

Dengan habuk simen, dengan bunyi gerudi, bunyi potong tiles. Adoyaii…

Dah jatuh teruk result aku sem lepas. Dem-it. [ayat mengkambing-hitamkan incik indon ]

Yang tak boleh blah, time aku balik dari cuti sebulan, tak ada progress langsung. Diorang pun cuti kot?Terbaekk.

Siap ada cebisan kertas bungkus simen lagi dalam bilik aku.Hampeh punya garuda. [ni tak sakit hati sangat sebab memang aku tinggalkan bilik bersepah :-p ]

Yang buat aku angin sampai nak beli minyak yuyi cap limau, ada ke patut di-renovate/upgrade/beautify semua bilik air. Mana aku nak melabur??? Mana???! Ini bukannya Jakarta dong boleh dilaburin aja di tepiannya longkang. Begok amat sih lo. Okay,kasar la plak.

Jadi sejak balik cuti, makin ramai budak blok aku yang berani mendedahkan aurat dada dan betis bila nak cross ke blok sebelah. Aku? Oh, tak mau cerita. Nanti korang spy aku. Tak mau,tak mau. Izaidi? Itu ya. LOL~


Inilah makhluk yang menyebabkan aku mandi di jamban

Inilah maling yang buat aku merantau untuk study

Ini pulak penyebab aku boleh tidur malam je. Tidur petang jangan mimpi


Ah! Malaslah nak pikir lagi. Main laser lagi bagus.


p/s: Last post wast the 1ooth! Baru sedar, sigh... And I decided on writing a cheezy post.Urgh.

Comments

Popular

Train to Dabong I

Dream A Little Dream of Me

Bandarasa